sobota, 24 stycznia 2015

warsztaty alpro

W grudniu uczestniczyłam w warsztatach kulinarnych Alpro prowadzonych przez Roberta Harnę. To był pożytecznie i przyjemnie spędzony czas wśród kilkunastu blogerów kulinarnych z całej Polski. Grupa, z którą miałam okazję gotować, przygotowywała niesamowity żur na zakwasie z napoju owsianego. Zupę wegetariańską, pełną różnego rodzaju grzybów i pachnącą ziołami.






Stół obok wyczarował cielęcinę duszoną w sosie migdałowo-orzechowym z napojów Alpro oraz łososia marynowanego w napoju kokosowym Alpro.


Wiele precyzji i misternego lepienia wymagały tortellini z krewetkami i ricottą z sosem migdałowym Alpro - słyszałam że wyszły bardzo smaczne, niestety nie mogłam sprawdzić ze względu na swoje ograniczenia żywieniowe


Deserów też nie zabrakło :) Nie powstrzymałam się przed spróbowaniem wyśmienitego czekoladowego tofurnika z napojem i deserem czekoladowym Alpro - musiałam tylko uważać na ciasteczkowy spód, reszta - palce lizać, całości dopełniał sos pomarańczowy z granatem. Mniam!


Ani trochę gorsza od tofurnika nie była migdałowo-ryżowa panna cotta również z napojami Alpro, której nie udało mi się zrobić zdjęcia, bo już byłam tak najedzona, że nie miałam siły podnieść aparatu ;)

Było meeeega odkrywczo, inspirująco i pysznie :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz